Wczasy, noclegi, podróże

Users online:

Klasa w Karpaczu

wyœwietlono : 1251

Od początku roku szkolnego cała nasza klasa planowała majowy wypad, najlepiej w karkonosze Ponieważ każdy miał inny pomysł ostateczny wybór padł drogą losowania - no i tak wypadło na Karpacz. Oczywiście zdania w klasie były bardzo podzielone- jednym podobał się ten pomysł, a innym w ogóle nie przypadł do gustu. No ale cóż, wszystkim się nie dogodzi. Ja, jako przewodniczący klasy wziąłem sprawy w swoje ręce. Przecież należało załatwić transport, nocleg no i przewodnika. Razem z naszą wychowawczynią szybko sobie z tym poradziliśmy.

Teraz tylko już zostało nam czekać. No i przyszedł w końcu ten maj i dzień naszej wyprawy. Cała nasza podróż trwała 5 godzin. Jak dojechaliśmy na miejsce byliśmy okropnie głodni. Całe szczęście schronisko, w którym mieliśmy zakwaterowanie postarało się i dostaliśmy pyszny, ciepły obiadek. Może tak nam smakował, bo wszyscy byliśmy naprawdę wygłodzeni :) Chwila odpoczynku i aby nie tracić ani chwili czasu ruszyliśmy na miasto, żeby trochę pospacerować, rozejrzeć się. Karpacz jest bardzo ładnym miastem, swoim klimatem przypomina Zakopane

Na głównym deptaku pełno jest sklepików i straganów z pamiątkami, pizzerii, pubów i ogródków piwnych :) Najbardziej przez nas oblegane były stragany z różnymi bibelotami - przecież każdy chciał sobie kupić jakąś pamiątkę. A jest tu naprawdę w czym wybierać - szmelc, mydło i powidło. Ja osobiście kupiłem sobie ciupagę, atrybut prawdziwego górala :) Następnego dnia przystąpiliśmy do zwiedzania Karpacza - lista tego jest naprawdę długa, ale ujmując w skrócie zobaczyliśmy wszystko to co jest do zobaczenia. Obowiązkowo ruszyliśmy także na górskie szlaki. Trochę z wysiłkiem, ale dotarliśmy na najwyższy szczyt Karkonoszy - Śnieżkę. Cóż za piękne widoki - koniecznie należało uwiecznić je na fotkach. Tak szybko zleciały nam 3 dni naszej wycieczki, że już musieliśmy pakować się do wyjazdu. Ale wszyscy jednogłośnie stwierdzili, że było to naprawdę udana wycieczka, a wybór Karpacza okazał się trafiony. Chyba pierwszy raz mieliśmy takie samo zdanie i odczucia:) Za rok matura więc pewnie nie będzie już czasu na taki wyjazd ale i tak jeszcze na pewno tu przyjadę!

W pobliżu panoramy

Kozi Wierch 2291 m n.p.m.
Czarny Staw w Dolinie Rybiego Potoku
Kasprowy Wierch 2012 m n.p.m.
Giewont 1895 m n.p.m
Stok Nosala
Jaszczurówka
Skocznia Narciarska
Krupówki

Artykuły warte kliknięcia

• Klasa w Karpaczu - Od początku roku szkolnego cała nasza klasa planowała majowy wypad, najlepiej w karkonosze Ponieważ każdy miał inny pomysł ostateczny wybór padł drogą losowania - no i tak wypadło na Karpacz. Oczywiście zdania w klasie były bardzo podzielone- jedny ...
  • Noclegi Zakopane - W obecnych czasach osoby, które planują swój urlop mają bardzo ułatwione zadanie. Ci, którzy posiadają zasobne portfele i nie chcą przejmować się żadnymi szczegółami związanymi z organizacją wypoczynku, mogą skorzystać z oferty ...
  • Zakopane-najpiękniejsze miasto Polski - Co rocznie przybywa do Zakopanego aż ok. 3 milionów turystów chcących zwiedzić, to piękne miasto oraz zapoznać się z jego kulturą i zwyczajami. Zakopane  jest położone pod samymi Tatrami,w Rowie Podtatrzańskim,co jest jego kolejnym atut ...
  • Zakopane - Jedną z największych miejscowości turystycznych w Polsce jest Zakopane. Miejscowość ta leży u podnóża gór Tatry i jest corocznie odwiedzana przez miliony turystów z całego świata. Ma atrakcje, które są atrakcyjne zimą jak i lat ...
  • Zakopane dla sportowców - Zakopane  znane jest przede wszystkim jako miasto, w którym pierwsze skrzypce gra turystyka.  Bliskość gór Tatry  sprawia, że miłośnicy wspinaczki oraz pieszych wędrówek są tu najliczniejszymi gośćmi. To na nich czekaj ...
  • Podhale dla narciarzy - Tatry i Podhale – magiczna kraina pełna pięknych widoków i licznych atrakcji turystycznych, której wyjątkowość podkreśla dodatkowo obecny tu na każdym kroku góralski folklor. Nic dziwnego, że turyści z całej Polski przybywają tu ...
  • podhale mega oferta - Na północnym podnóżu gór  Tatry  leży niezwykle malowniczy region kulturowy posiadający zróżnicowane wysokości geograficzne pomiędzy sąsiadującymi ze sobą miejscowościami. Obejmuje on powiaty: nowotarski, limanowski i ...
  • Niezwykłe skarby Podhala - Ten region jest idealnym miejscem dla turystów, którym marzą się wycieczki w pięknej scenerii oraz możliwość poznawania niezwykłych zabytków kultury. Podhale ma niezwykłą atmosferę, a jego atrakcje turystyczne mogą zachwycić każdego. ...
  • Zakopane atrakcyjne nie tylko zimą - Jeśli słyszy się atrakcje w zakopanem , często na myśl przychodzą piękne zimowe, górskie scenerie. Ta myśl jest jak najbardziej poprawna, ale mylą się ci, którzy uważają, że miasto to ma turystom wiele do zaoferowania tylko w trakcie ferii z ...
  • Zakopane na weekend - Jeżeli zdarzy Wam się marzyć o spędzeniu weekendu gdzieś w kraju to o czym najczęściej myślicie? O morzu czy górach? A może jeziora? No właśnie, z tym że wielu to nawet nie myśli o czymś konkretnym tylko o tym, żeby w ogóle gdzieś się wybrać ...

Top 20 - ranking popularnoœci

Copyrights 2008. All Rights Reserved. Projekt i wykonanie Tenet | Baza noclegowa | Miejscowośći | Mapa strony| | Użytkownicy piszą | O projekcie | Polityka prywatności | Kontakt